FgD Kızlar selam, Beta HCG değerim 15.11.2024 de 111.27 23.11.2024 de 7821 25.11.2024 de 13427 çıkmış. Ayın 23 de gittiğimde 6.7 kese göründü ama kalp atışı yoktu. Sizce betam nasıl? İki katına çıkmamış son değerde 😞
_biranneadayi FgD iki kat şart değil %60 olması da yetiyor. Bence gayet iyi yükselmiş Bekle henüz kalp için erken bugün yarın duyarsın canım❤️
FgD _biranneadayi ayy evet mesaj atmıştım doktora dayanamadım aradım. Doktor da gayet iyi dedi. İnşallah cumartesi duyarız kalp atışını dedi. Hadi hayırlısı
nurdaneg0716 FgD Yani ben olaya şöyle bakıyorum aslında çokda araştırdım haftaya göre terim olarak beta herkeste farklı çıkıyor önemli olan kaç haftalık olduğu mesela ben 7 haftalıktim ilk oğlumda beta 500lü biseydi kese görünmedi geç döllenme olmuştu sonraki haftalarda gördük yani doktorlar da bekliyor zaten süreç yıpratıcı ama tavsiye hemen gitmeyin bikac gün daha bekleyin sonra gidin kese kalp atışı beraber görürsünüz bende yeni gebeyim 7 haftalık tam bugün ama daha gitmedim doktora perşembeye randevu aldım süreci biliyorum çünkü ilk oğlumdan
FgD nurdaneg0716 doğru söylüyorsunuz aslında ama ilk gebeliğim de kimyasal ile sonuçlandı. Cumartesi tekrar çağırdı doktor hayırlısı ile Rabbim nasip etsin inşallah 🤲🏻
nurdaneg0716 FgD Tabi böyle bi durum varsa endişe duymanız normal ama zaten kese kalp atışı da hemen oluşmuyor inşallah sağlıkla ilerler gebeliğiniz🤲🏻🥰