Semasefa Kızlar bugün rutin kontrole gittim bebeğim 26 haftalık doktor ultrason da baktı daha sonra 75gr şeker yüklemesi için kağıt yazıp verdi kafama takıldı bunu neye göre belirledi açlık tokluk ölçmeden herkes yapma gereksiz diyor doktorunda böyle yapması kafama takıldı sizce gerekli bısey mi şeker yüklemesi ?
cimennbayann Semasefa merhaba bazi doktorlar 50 gr bazilarida 75 gr veriyor ama neye gore verdiklerini bilmiyorum seker yuklemesi sizde gizli seker olup olmadığını ogrenme amacli yapılıyor ben iki kez yaptırdım yaptırmayanlarda var kuzenim yaptirmamisti