emineee118371837 Cihangir09 bende normalde gebelik şekeri çıktı. Tokluk kan şekeri 2 saat sonra 149 su doktor fazla dedi bu sefer dikkat ediyorum daha çok düştü
Cihangir09 emineee118371837 gebelik şekeriniz varsa o kadar düşmesi mümkün değil o an makinenizde bir hata olmuş olabilir bazen olabiliyor şüpheli değer gördüğünüz zaman ölçümü iki kez yapın. Bende de gebelik şekeri var yemekten 1 saat sonra ölçüm yapıyorum
Cihangir09 emineee118371837 benim baya yüksek malesef o yüzden insülin başladık dikkat etmezsem 180i geçiyor dikkat edersem bile 140in altına pek düşmüyor. Doktorunuz mu 2 saat sonra olcmeniz istedi çünkü genelde 1 saat sonrası ölçülüyor da o yüzden sordum
Serensagir69 Benimde kan tahlilinde tokluk şekerim 70 çıktı çok düşük dedi doktorum galiba o yüzden de tok olsm bile canım hep tatlı istiyor sizinde öyle mi
tanhc Serensagir69 benim de aynen dediğini gibi oluyor. nasıl geçti süreciniz doktorunuz herhangi bir şey söyledi mi? benim doktorum gayet iyi dedi. ama ben de yemekten hemen sonra tatlı bir şeyler yemek istiyorum
emineee118371837 Cihangir09 evet doktorum söyledi.1.saat tokluk şekeri iyi çıktı.2.saati 149 çıktı o yüzden