4.ayda şiddetli bir şekilde kol ve bacak ağrısı yaşadım ama öyle böyle değil. Saçımı bile tarayamıyodum kolumun ağrısına. Bacaklarım da aynı şekilde. 15 gün sürdü bu şekilde ağrılarım. Düzenli olarak her gün Combo Mag magnezyum ve kalsiyum desteği için Osteocare kullandım. Ayrıyeten doktorum magnezyum yağı almamı söyledi eczaneden. Eşim her gün sabah akşam kollarıma ve bacaklarıma masaj şeklinde o yağı yedirdi. Anca kendime gelmiştim. Bebeğin cinsiyeti erkek 😊