Mrwezyn1 Gebelikte Tsh 2.5 altı olması lazım sizin yüksek. Hemen bir dahiliyeye gidin hamile olduğunuzu söyleyin onlar size tedaviye başlayacak. Benim gebelikte 2.9 du 32.haftadayım bende 6 haftalık öğrendim o zamandan bu zamana ilaç kullanıyorum her ayda düzenli dahiliyeye gidiyorum kontrole. Şuan düştü benim ama doğuma kadar ilaca devam.