Sevgili arkadaşlarım ve dert ortaklarım bilmediğim her şeyi size soruyorum öncelikle tüm tecrübelerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.
Dediğim gibi çocuk planlıyoruz folik Asite doktor gözetiminde mi başlamalı yoksa şart değil mi bu konuda beni aydınlatır mısınız?