busra05_ Kızlar tv izlerken sırt üstü uzanıyorum kanepede gece uyurken sag ve soluma dönüp 14. Haftadayız bı sorun olur mu
mlkkk busra05_ hayır bebek büyüyüp ağırlaştıkça rahatsız olursunuz zaten kendiniz dönme ihtiyacı duyarsınız
Hanniballl busra05_ sorun olmaz ben yuz ustu bile yatiyordum belli zaman… ama ben o haftalarda bile sırt üstü yattigimda belim agriyordu 😊
Hanniballl busra05_ ben bu yüzden yan yatıyordum yada yüz üstü sırt üstü biraz koltuga uzansam sanki dayak yiyip kalkıyordum 🙂
Hanniballl busra05_ ilerde özlersiniz ama simdi 35.haftam uyurken bazen meyilleniyorum karnima farketmeden.. Uyaninca ama korkuyirum zarar görür diye hızla toparlanıyorum 🤭
busra05_ Hanniballl ama insan ne yapsın hamılelıkte en çok ona yöneliyo gebelik öncesi bende yuz ustu çok yatardım korkudan ıstesemde yatamıyorum 😂😂 bazen uyanırken karnımın ustunde uyanıyorum 😂
Nazo77 Ben hem yan hemde sırtımı geriye vererek yatıyorum yoksa hangi yöne dönmüşsem o yönden dürtüyor 🤭