Kahvelihayat_1 Allah inşallah yüzümüzü güldürsün canım. Bende ekstra bişey yapmıyorum annem yapıyor benimde yemekleri evde yürüyorum biraz Bi hastaneye gidip geliyorum iğne için. Progestan fitil, Estroferm, Folikasit, progestan iğne bigün kalçadan bigün göbekten, prograf, corasprin bide iki tane kan sulandırıcı oluyorum göbekten. İlk gebeliğim kendi olmuştu ama erken doğumla kaybettim o yüzden kan sulandırıcı yı arttırdı doktor. Bende girip girip bakıyorum trendyol a almamak için çıkıyorum 😁hemen bide markayı emin olamıyorum yanlış çıkarırsa diye daha önce başıma geldi çünkü😅 prodoctor iyi mi canım bende bakıyım ona. Geçen sefer ben 5.günden başlamıştım yapmaya bu seferde yaparım kesin bende dayanamam en azından kendimi hazırlamış olurum