yasemin_ysmn S_de gebe kalmak için mi bunu önerdiler acaba? Ben de araştırıyorum da elenatal 1 bi de inofolic combi oberileri gördüm şimdiye kadar. Hangisi daha iyi sonuç verir acaba
Kahvelihayat_1 Cnsmv aşkım ilk gebelikte 4 ay falan kullandım şimdi tüp bebek aşamasındayım karar verdiğimiz an başladım 1 ay oluyor kullanıyorum bunu ❤️ öneririm hep fşyati iyi hemde beklenti karşılıyor
Cnsmv Kahvelihayat_1 bende şuan gebeyim folikasit kullanıyordum hamilelikten önce onu bırak bunu kullan dedi 5 gündür bunu kullanıyorum