Sclemr Arkadaşlar 2 gündür hastayım ve 1 gündür hemen hemen ne yesem kusuyorum midemde hiçbişi kalmıyor bebeğim iyimidir😔😔çok vicdan azabı çekiyorum üzülüyorum doktorum çarşambayakadar geçmezse gelmserum takalım dedi😟
Gulcinipek Geçmiş olsun umarım en kısa sürede atlatırsın. Kustuğun için bebeğin aç kalmaz merak etme o sende olan tüm vitaminleri alıyor doğru beslenerek biz o vitaminleri yerine koyuyoruz aslında.
Sclemr Gulcinipek amin canım benim sağol 1 günü geçti kusuyorum artık sinirlerim bozuldu geçmezse yarın serumlu yatış yapıcam çünkü kendimde beslenmemeye başladım bebeğim hareketli çok şükür ama acaba besleniyor mu 😣