Seliiiiiiiiin Hanımlar iyi akşamlar 27haftaligiz. Riskli bir gebelik geçiriyorum. Neredeyse haftada 3 4 kez doktora gidiyorum. Ve bu hafta bebeğimin alt çenesinin geride olduğu söylendi. Var mi bu durumu yaşayan? Nasıl oluyor neler yaptınız?
Seliiiiiiiiin Canoski ailede öyle kimse yok ama doktor söyleyince şaşırdım Bize 2li ve kordosentez yapıldı genetik sonuçlarımız temiz geldi ama bilemiyorum
Canoski Seliiiiiiiiin onlr tmzse krkma cnm onu dktr tkrr inceler ama tek dktrla klma derim bende yaptrdm amnisentez ve krdon sentez 29 haftada yaptrdm 33 haftlgz tmz geldi snclrmz