Mrv0651 33.haftamızdayız, bugün randevumuz vardı bebeğim dönmüş kafası aşağıda normal mi kızlar ya erken değil mi sancım çıkmadı nstye bağladılar da. Ama hareketleri canımı yakıyor ne olur bi şey söyleyin 😔
12betul Mrv0651 canım ben de 31+4 de gittim baş aşşağı pozisyonda çok iyi dedi nst bağlandı sancım çıkmadı ve gayet normal dedi doktorum . Şimdi 32+3 üm gayet normal artık yeri daraldığı için son zamanlar dönmesi daha zor 15 gün sonra tekrar gel dedi
2cocukluana_ Ben 24.haftamda gittiğimde kontrole baş geliş demişti doktor içerde Fink atıyor bebeğim çok normal neye üzüldün ki sen korkma
Mrv0651 2cocukluana_ birkaç gündür ağrım var yürürken bile zorlanıyorum erken mi gelecek acaba diye korkuyorum daha zayıf
Beybiik Mrv0651 olabilir belki bi sıkıntı problem görmemiştir. Beni haftada bir çağırıyor artık değişebilir bu doktordan doktora
Mervetrkgl Mrv0651 ay rahat ol hiç öyle düşünme ben Avrupa’da yaşıyorum kimse bana da her hafta gel demedi hatta cumartesi son kontrole gittim bundan sonra gelmene gerek yok evde doğuracağın zamanı bekle dediler 🤣 36 haftalığım geçen hafta nst de sancım 100lere kadar çıktı açılmam var mı diye 2 defa kontrol ettiler ona rağmen bi daha kontrole gitmişken doğurana kadar 😅
CeylanAk 23 haftadan beri hep baş geliş hiç dönmedi hiç yukarda hissetmedim 35 haftalık olcam yarın bir sorun olmadı sadece kendimi aşırı yormuyorum yavaş hareket ediyorum
Mrv0651 12betul benim de sancım çıkmadı bugün, doğum pozisyonu alınca çalışıyorum ya acaba bi şey olur mu diye korktum
12betul Mrv0651 evet bende daha dikkatli yürümeye hareket etmeye çalışıyorum ne olur ne olmaz diye . Bence sende kendini zorlama elinden geldiğince 36. Haftayı görelim inşallah en kötü ihtimal
Mhtpdrmz06 Mrv0651 çok normal canım korkma öyle baş aşağı diye hemen doğucak diye düşünme benimde bir aydan fazladır baş aşağ ben sezaryenliyim gerçi de istediğiniz gibi rahat davranın korkmayın son haftalarda dönmesinden se şimdi dönmesi daha iyi sonlarda zor olur çünkü
susam_18 Mrv0651 bebeğinizin 33.haftada dönmesi gayet normal. Normal olmayan bu hafta için söylüyorum. Doğum kanalına yakın olması doğum kanalında olması risk taşır. Benim 26.haftadan beri baş aşağı rahim ağzı kısalığı ve kasılmam var riskli gebeyim yata yata 35 oldum.
Mrv0651 susam_18 anladım Allah hepimizin bebişlerini sağsalim zamanında kucağımıza almayı nasip etsin
acelyaakba susam_18 merhaba bende 29 haftalihim bugün doktora gittim rahim agzi gevsekliginden dolayi dikişliyim doktor bakti ve bebegin başı tamda dikişin önünde dikiş suan bebeği tutuyir dedi ciger geliştiri iğne verdi endol verdi hem agızdan olanı hemde makattan fitil olanını erken dogum riskim var doktor her an doguracakmışsın gibi dikkat etmen gerekiyor yataktan çıkma dedi korkuyorum erken doğacak diye 😔😣