Fatmad bende beneto aldım ama henüz kullanmadım hiç bilmiyorum ama dışarıya çıktığımda çoğu kişide görüyorum bir kişiyle konuşmuştum almadan önce memnun olduğunu söyledi sadece araba bagajı küçük olduğu için sığdırmakta zorluk çekiyormuşlar alt tarafını