SEYDA3568 Kızlar merhaba tup bebek le hamıle kaldım ama suan konalı 7+4 ama doktor bugun 6+3 dedi ve saglıklı bır gebelık gbı görünmüyor dedı kese şeklınde bozukluk var dedi sızdedr böyle olup duzelen oldumu yardımmm edın
FatmaB_ SEYDA3568 benim ikinci hamileliğimde düşük riskim yüksekti ve kesem bozuktu. 4. Haftada öğrendim 9. Haftaya kadar kese hep bozuk devam etti. Bebekte kalp ve ensesinde sorunlar görüldü. Sonra kalbi durdu ve kürtaj oldum. Genetik incelemeye gitti 69 kromozomlu olduğu anlaşıldı. İnşallah seninki düzelir ve sağlıkla evladını kucağına alırsın.
Erkekannesiiiii Benimde öyleydi canım sağlıksız denildi kürtaj oldum 4 Mart tramsfer oldum 16 Nisan’da kürtaj oldum
Erkekannesiiiii SEYDA3568 inşallah canım ama öle bı grip oldum ki olsurdukce sağ tarafım açıyor çok korkuyorum bişi olacak diye
SEYDA3568 Erkekannesiiiii bende suan oyleyım öksürük grıp hıc bısı olmaz allahın ıznıyle ama ben umudumu kestım artık okdar üzgünüm kı 8 yıl oldu evlat hasreti cekıyorum 😢
Erkekannesiiiii SEYDA3568 canım bende 4 yıl çektim rabbimin bildiği vardır hiç üzülme canıni sıkma kalbini ferah tut inşallah olur canım çok dua edicem sana hamilelirin duası kabul olur
Sryyaa Bana da bugün doktor kese şeklinde bozukluk var sağlıklı gözükmüyor dedi ne olduğunu anlamadım ama beta. 2270 çıktı baya da yüksek ilk başta göremedi keseyi doktorun tecrübesizliği mi yoksa gerçekten öyle mi bilemedim