Bsrns benim 3. Gebeligim ilk hamile kalmadan genetik test yapılmıştı, hamilelikte pıhtılaşma çıktı. O rapora göre kadın doğum yazdı. Aradan 10 yıl geçti şimdi hamileyim doktora söyledim ve hemen rapor çıkardı hiç sorun yaşamadım. Özele gidiyorum. 0,4 le başladım şimdi, 0,6 vuruyorum.