Bbsozlm kızlar 12+2 cinsiyet %70 erkek dedi 13 haftalığım bu hafta cuma yine gel bi bakalım dedi değişir mi ilkini 16 haftalık öğrenmiştim erken gibi geldi ama emin olmadan da söyler mi bilemedim
Mavili1480 Bbsozlm 14.haftada %90 erkek demişlerdi 16 ya da 17 de erkekmiş kesinleşti bende erkek hissediyordum doğru çıktı ☺
mrsyildizmom Bbsozlm ben ilk gebeliğimde 13 haftalıkken öğrenmiştim erkek denmişti bir diğer kontrolde netleştiririz demişti 16.haftam da yine değişmedi erkekti. Şu anda 2.gebeliğim ve 9+2 deyim kesinleşsin diye aralık sonunda gideceğim kontrolüme 😇
gezentianne Bbsozlm Oğluma 12+0′da yüzde yüz erkek diyip pipiyi göstermişti🙈 Şimdi 12′de kıza benziyor denildi yüzde 70-80 ama 1-2 haftaya daha net görürürz dedi. ben de bi emin olamadım neyse ki fetal dna yaptırmıştım akabinde onun sonucu cıktı kızmış💕💕 Cihaz iyiyse ve doktor tecrubeliyse 12′de görür
Pelnztrk Erkek diyenler genelde kordonla karıştırabiliyolar biraz erken söylemiş , ben 14 haftallıken kızım olcanı öğrendim hala kız çok şükür 😎🙈🥹
Bbsozlm Pelnztrk bende erken diye bi emin olamadım açıkçası başka bi yere gideyim biraz zaman geçince
FtmaGlr Cinsiyet değişimi çok küçük veya büyük olması ile alakalı bir durum değildir. Doktor kendi yanılma ihtimaline karşı bakalım demiş. Çok haklı. Ben 10 haftalıkken nıpt testinde öğrenmiştim cinsiyetini
AnayimBenAna_ FtmaGlr zaten bende ondan bahsediyorum çok küçük olduğu için yanılma payından :) yoksa kızken erkeğe dönmez
Aslaninannesi_ Yüzde olayı nasıl oluyor mesela bende bunu anlamıyorum yüzde veren doktorlarada güvenmiyorum biraz daha bekle canım
gezentianne Bbsozlm Eski gönderilerinize göz gezdirdim de küçükçekmecede oturdugunuzu yazmışsınız. Meydan Halkalıda özel muayenehane Gürkan Ağralı’yı öneririm genelde 11-12 haftada nokta atışı cimsiyet söylüyoe ve yanılmıyor. Cihazı cok kaliteli ve renkli.. Muayene ücreti 1500 tl. İnsanalr cimsiyet öğrenmeye bile gidiyor🤣🤣
Bbsozlm gezentianne bende biliyorum o doktoru duymuştum ssvd yapıyormuş muayene ücreti iyi ama doğumu nasıldır acaba fiyat olarak
Elifimsib Bbsozlm bana da özeldeki doktorum 12+4de büyük ihtimalle kız ama bu kadar erken haftalarda karıştırma ihtimalimiz olabiliyor 16da kesinleşir dedi çarşamba günü 14+2 oluyor devlet hastanesinde kontrolüm var orada da bi soracağım bakalım o ne diyecek
gezentianne Bbsozlm Benim planlı sezaryen (ikinci) Acıbadem Atakente gelecek hastane ve dogum 60 bin gürkan hocada hastane hastane değişiypr
Pelnztrk Bbsozlm bir yerde sabit kalmanızı öneririm, öbür türlü kafa karışıklığı çok olur. Bi doktor kontrolünde ilerleyin bence :)
cglgkdnz Bbsozlm doktorun tecrübesine ve cihaza bağlı bu durum ilk hamileliğimde 13.haftada söylemişti doktorum %100 erkek diye ve pipisini de göstermişti değişmedi 12+2 yim bende bugün 2 gün önce gittik göstermedi emin olmadan söylemek istemedi 10 gün sonra bakalım dedi