Merhaba , bugün ben normalde sezaryan tarihi almaamya gittim 19 Aralık a verdiler ama doktorum tüp bebek olduğu için vezor elde ettiğiniz için dogumunuzu sizee bırakıyor um dedi normalde ağrıdan yada suni Sancida gerekirse. Korkuyorum ama SEZARYAN dada 7 kat kesilmek mantıklı gelmiyor sizin düşünceleriniz nedir??