Biz bir buçuk sene evliydik korunmayı bıraktık. 1,5 sene denedik olmadı. Doktorlarımızın demesine sorun yoktu. Tüp bebek tedavisine başyalalım dedik ilk randevumuzu aldık laparaskopi için randevu aldım. Ve ameliyattan 1,5 hafta önce öğrendim ki 4 haftalık hamileyim. Hayat mucizelerle dolu rabbime güven 💕