YaseminBilgi Eşimin ailesi yurt dışındalar eşim yabancı doğumdan önce destek olmak amacıyla para gönderdiler ..eşimden özel birşey beklemedim çokta inanmıyorum böyle şeylere yapmacık geliyor şükür herşeyim var eşim gözümü birşeyde bırakmış bir insan değildir ben çalışırken bile bana harçlık vermeyi görev edinmiş bir insan şükürler olsun zaten bebeğimizin sevinci var o yetiyor ben sezeryandan çıkınca bana olan bakışı alnımdan öpüşü kızımızı kucaklayıp ağlamamak için kendini tutuşu... çiçek falan sayılı almıştır zaten ve bana saçma geliyor diye söylemiştir saygı duyuyorum bende sevmediği ona saçma gelen bir eylemde ısrarcı olamam onun sevgisini gösterme yolları başka... onu öyle seviyorum ...varlığı etrafımda fır dönüşü bebek bakımından üstüne düşenden fazlasını üstlenmeye çalışması bile bana en büyük hediye 💜