crescent___ anakucağını da taşıma slingi de yenidoğan döneminden beri kullanıyorum, işimi görene kadar anakucağına koyuyorum oda oda geziyoruz😁. Taşıma slingi de evde genelde emzirme için kullanıyorum bi elimle kafasını destekliyorum o kadar , diğer kolum özgür yemek yerken emzirme sorunu olmuyo. Dışarıda da pusette durmak istemeyince ona alıyorum ilk 5 ay oturmalı kangurular riskli çünkü, bu işimizi görüyo