Tubiiy gecenlerde bende yaşadım. Bide gece gece doktorada gidemezdım. Buraya yazdım. Her kes doktora gitmemi soyledi. Tabii bende biliyom doktora gitmeliydim ama o an mumkun deyldı. Senı anlıya bılıyorum. Ben gıtdım hıc bı wey cıkmadı. El arasında bı tabır var. Gebelik sırasında devam etmeyen yanı 1 damla kadar kan gelirse ve hic sancı falan olmazsa bebek guzel olcakmıw diyedir o kan falan. Tabıı bunlar hurafe. Ben yarın olur olmaz koştum doktora . Cok şukur hıc bi şey yoktu. İnşallah sende de bi şey olmaz. Doktora git demiyorum zaten gıtmen gerektiyini biliyosundur. Buraya yazdıysan yaşayan oldumu sonucu ne oldu diye sormaktır maksadın her halde. Sonucta gebelıkte kan normal deyildir