Eldgrn benim ilki tedaviyle olmuştu. Hatta doktor korunmana gerek yok ilki zor oldu zaten falan dedi. Ne yalan söyleyim korunmuyordum nasıl olsa hamile kalmam diye. Şok oldum ay. Mide bulantım o kadar arttı ki en son dahiliyeye gittim, kanserin falan diye düşündüm o denli. Her şey olabilirdim ama hamile asla olamazdım çünkü 😂