Mrvsmt2502 sana, sonkez insan gibi cvp yazacağım sonra kendi kendine öt dur. Bu sabah kan verip, 1gün yani yarın ara verip, tekrar ertesi gün kan vermek; bu platformda çoğu kişi kendisi gidip ölçüm yaptığı için iki katı artmış mı yoksa artacak mı ancak bunu hesaplayabilecekleri için ortaya atılmış bi’şey. Evet bazı doktorlar da bu şekilde çağırabilir. Ama benim doktorum 2gun ara verdirerek çağırdı. Üstelik her iki gebelikte de. Doktor yanlış yönlendirmez. Tıp fakültesi okumuş insanlardan kendini üstün görmen gerçekten de üzücü. Bir gebeliğimi 30la öğrendim tam, 2gün sonra 70lerde idi. Yani hergün yüzde 60 artmıştı. Bir diğer gebeliğimi ise 72ile öğrendim tam iki gün ara verince 247idi sonunda. Daha iyi artmıştı. Senin anlamadığın nokta şu : bir doktor örneğin Pazartesi baksa bi daha taa perşembe de baksa hesap yapabilir. Çünkü malum adam tıp okumuş ya, da kadın. Ama sen hesaplayamazsın. Bu noktada cahil sen oluyorsun. Çünkü ben şuan senin tüm pespaye tavrına karşın hala, sana açıklama yapıyorum. Çünkü ben cahil değilim. Ha 4yıllık da örgün öğretim lisans mezunuyum hava atmak gibi olmasın