Merveatan
Ben de mühendisin oğlu o sayfadan sonra daha çok araştırır oldum. Bazı şeyleri bile bile kabul edemiyorım. Evet tecrübeler çok önemli. Sanırım bebekten bebeğe değişiyor. İlk çocuğumda huggies kullandım hep sızdırdı sırf pamuk diye almıştım sonra vazgeçtim molfix kullandım sonra o kalın diye primaya geçtim. Derken çocuk bezi bıraktı üzerinden 7 sene geçti. O zamandan bu zamana teknoloji değişti gelişti değişikliklerden hala kullanan annelerin haberi vardır diye sormak istedim. Her birinize çok teşekkür ederim 🙏