Lütfen cevap verir misiniz dün dişçiye gittim bir aceleyle röntgen odasına çağırlınca hamile olduğumu tamamen unutup röntgeni çekildim sonra kıza söyleyince doktora sorayım dedi beni 3 dakika kadar orada bekletti bana kal geldi sanki ordan çıkamadım korkudan düşünmekten 25 haftalık hamileyim bunun çok mu zararı olmuştur lütfen cevap yazar mısınız😣 doktoruma sorduğumda bir kerelik çekimden bir şey olmıycağını söyledi ama dediğim gibi oradaki kız beni çekimden sonra içeride 2-3 dakika bekletti doktora sorayım diyerek