Mom_123 ben daha çok bebeğe kilo aldıran besinler tüketiyorum. Örnek: çiğ kuruyemişler (fındık, badem, ceviz, üzüm gibi) muz, kefir, yoğurt, süt. Avokado, bol peynir çeşitleri, kaşar peynir. Haftada en az 2 gün kırmızı et, 1 günü de balık tüketimi yapmaya gayret ediyorum. Arada kaçamaklarım oluyor sağlıksız şeyler ( cips falan) ama çok aşırıya kaçmamaya çalışıyorum canım çekiyor napalım😅