Nannaann 18 haftalık hamileyim dostlar ev alışverişini genelde ben yapıyorum kontrollü olarak ağır kaldırıyorum poşet taşırken yine de tedirgin oluyorum acaba düşük riski falan oluşur mu diye?? Düşüncelerinizi paylaşabilir misiniz ??
Baby_B Nannaann allah korusun ben karnima darbe alip ilk gebeligimde dusuk yaptigim icin suan 2.agir kaldirip itmiyorum.Bence sizde yapmayin🌸Ne olur ne olmaz..Risk. Mümkünse alisverise biriyle gidin veya az az alin🌸
Gulcinipek 26+5 deyim biraz önce 20lt damacana yı kucağıma alıp sebile yerleştirdim zor oldu ama başardım 😂
b-bg Gulcinipek Gulcinipek Gulcinipek ay yapmayın en fazla 7 8 kiloya kadar zararsız olabilir diye bir makale okumuştum allah korusun
Gulcinipek b-bg haklısınız ama bazen mecbur kalıyorum eşimin gelmesini bekleyene kadar yaparım diyorum 😞
Nannaann Alpmom__ eşim de ben de farklı mesailerde çalışıyoruz zor denk geliyoruz o yüzden iş başa düştü 🥲🥲
momofmychildren Nannaann kesinlikle taşımayin önermem ben karpuz kaldırdım ve doğumum başladı düşünün 😂
Pelnztrk Herhangi bir riskli gebeliğiniz yoksa ufak tefek ağırlıklar sorun olmuyor, ama 19lt damacana yok artık 😂
Gulcinipek Nannaann tamam itiraf ediyorum eşime biraz sinirliydim ben kendi işimi hallederim diyip kucakladım damacanayı koydum 😂 pişmanım çünkü barıştık yani ne vardıysa artist gibi atlıyorum herşeye
Nannaann Gulcinipek bazen kadınlık gururu engel oluyor napalımmmmm kimseye minnet etmeyeceğiz diye güreşçiye dönüyoruz bazen 😅😅