Tabi ki kullanmalısınız yoksa ilerler ve sizin yaşam kaliteniz inanılmaz düşer. Hemde bebek açısından iyi değil zaten enfeksiyon olması. Allah korusun düşük riski, erken doğum riski her şey olabiliyor. Bende kullandım farklı bir ilaçtı ama memnunda kaldım çok şükür bir daha da tekrarlamadı bu zamana kadar. Şuan 36+5 oldum, günde en az 4lt su içmeye çalışıyorum, bol su tüketin, geçmiş olsun, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏