[silindi] Kızlar 32+5im. Az önce markete giderken düşme tehlikesi atlattım ve kendimi çok kastım istemsiz. Şu an biraz karın ağrım var. Bir şey olmuş mudur sizce
Guzelanne56 [silindi] ben bır kere düşmüştüm doktoruma ulaştım ağrın hafıf olur kendını kasmışsın rahatla geçer dedı, kanama yoksa siddetlı ağrı ve bebek hareketınde sorun yoksa sıkıntı olmaz dedı kı kaldı kı siz düşmemıssınız
[silindi] Guzelanne56 size de geçmiş olsun. Evet çok şükür düşmedim, ama kendimi çok kastım. Ağrım var ama kanama vs yok, şimdi dinleniyorum inşallah bir sıkıntı olmaz
Guzelanne56 [silindi] korkmayın bır sorun olmaz hareketlerıne bakarsınız bebısın kanama olmadığı sürece sorun olmaz korkma hıc❤️
Aslaninannesi_ Canım ben merdivenlerden yuvarlandım bildiğin Allah’ın izniyle bir şey olmadı bebeğin hareketlerine bak hareket ediyor mu bide kanaman var mı