Kızlar bebeğim beni emmiyor emse de doymuyor mama veriyorum haliyle ama hergun miktarı artıyor ve çok kilo alıyormuş yani ama asla krizi dinmiyor yemeden uyuyamıyor ve hep ağlıyor veriyorum 30 cc başladık 2.hafta 60 a geçti şimdi üstüne yine hemen acikmaya başlıyor ve uykuya geçemiyor perşembe doktora yine gidicez yediklerini yazıyoruz ama napacagimi sasirdim tecrübesi fikri olan var mi