Merhaba 27. Haftadan bu yana suyumuz bir tik az. Bugün kontrole girdik şükür kilosu nst sonucu iyi ama suyu yine bir tik az 36-37. Haftada bu kadar azalır dedi doktorumuz normalde haftaya bir daha cagirdi. Aynı şeyleri yaşayan var mı ? Sanırım 40. Haftayı beklemeyecek benim kızım 🫠