Kızlar biliyorsunuz cuma sonucum 5.76’ydı bugün 19.5 çıktı
Doktor daha değere bakmadan %60 artmış olmalı dedi sonra baktı, hala çok az biyokimyasal bence dedi. Bende ama hocam 4 katı artmış nerdeyse ve ben ilk defa bu değeri gördüm dedim. Haftaya gel keseyi görmemiz lazım göremezsek kimyasaldır dedi ama ben artış oranına göre hesapladığımda en erken haftaya perşembe cuma felan kese göreceğimi düşünüyorum.
Bu arada kasığımda batma var sorun mudur dediğimde direk idrar yolu enfeksiyonun vardır ilaç yazıyorum kullan dedi. Hiç bir şeye bakmadı bile doktora karşı aşırı güvensizleştim değiştireceğim. Bence artış çok güzel, kendisi bile %60 dedi ki benim 3.5 kat artışım olmuş yani. Sağlıklı olduğunu düşünüyorum sizce de öyle değil mi ??