Diyoler Selam herkese, Trimesterden beri cok güzel bi uyku düzeni oturtmuştuk eşimle. 23.00-23.30 gibi yatıyorduk gün icinde de yorgunluk uykusuzluk cekmiyorduk. O devam ediyor fakat ben artık 1-2lere kayıyorum bazen ve sabah kalkıp namaz kahvaltı vs. Sonra 1-2-3lere kadar uyuyorum bu normal mi ? Uykuya mı ihtiyacım var ? Tüm günü kaçırıyorum. Gün icinde cok uyuyorum
Merve-metin Diyoler 3.trimesterım bende gece en az 20 kere lavaboya kalkıyorum bebeğin hareketlerinden asla uyuyamıyorum uykuya resmen şimdiden hasret kaldım gün içinde de çalıştığım için uyuyamıyorum geceleri 1-2 saat uyuduğumda şükrediyorum 27+4 bende
Serrabade Trimester beraberinde uykuyuda getiriyor. Vaktin varken uyu dinlen. Benim ikinci hamileliğim ne kadar uyumak istesemde anne kalk diyen bi bücür var 😂
Sezenn10 Bende 3. Trimistere girdiğimden beri sürekli tuvalete çıktığım için bir de bebeğin hakereketleri çoğaldığı için uyku nedir bilmiyorum.. Bence tadını çıkarın