Sizce hangisi olmalı
Yenianne_61 kızımın adı Duru💕 çok seviyorum ismini
Yenianne_61 kesinlikle duru 🤗
Kuzucukno2 Bizim de büyük ihtimalle son kararımız o olacak:)
İnci meva olacak kızımın adı 😍
Ahsen