ssahin22 Kızlar merhaba devlet hastaneleri, üniversite hastaneleri aşılama tedavisi uyguluyor mu? Uyguluyorsa yaptıran varmı? Ücret ne kadar oluyor neye ödüyoruz süreç nasıl, nasıl bir işlem? Yaptırıp hamile kalan varmı? Beni bilgilendirirseniz çok sevinirim
Tufu ssahin22 ben özelde yaptım aşılama 9500 sadece işlem oncesinde rahim filmi soerm testi isteniyon onlar ayrı ücretti rahim testim vardi sperm testine 500 odedik aşılama için sperm yıkama paranın içine dahildi bakalım sonucu bekliyorum inşAllah tutar Rabbim kucaklarımızı boş bırakmasın 🤲🏻🤲🏻
Gonmus1210 ssahin22 Ben şehir Hastanesi’nde yaptırdım geçen ay sadece ilaç parası verdik ama tül bebekte 50 bin sadece hastaneye veriliyormuş ilaç parası hariç kaç tutrsa artık
Betsin ssahin22 selam canım 11.11 de aşılama oldum bugün kan verdim maalesef negatif🥹 evet devlet ve araştırma hastaneleri yapıyor ben zeynep kamil hastanesinde yaptırdım aldığım iğneler normalde 10.000₺ tutuyodu ama devlet ssk falan derken 2400 gibi bir şey ödedim
Liimon ssahin22 ağustosta yaptırdım. Evlilik süreniz ve yaşınız uyarsa bir sürü belge ve bi kaç test sonrası eşinizde ve sizde problem yoksa yapıyorlar. Problem varsa sorunu çözmeye çalışıyorlar. Önce testler hsg falan yaptırmanız lazım. Hsg den sonra hamile kalma ihtimali arttığı için benim doktorum 6ay deneyin demişti. Siz daha önceden çektirdiyseniz bu süreci geçersiniz. 1500 iğnelere ödedim başka bir şeye ödemedim. Bence hangi ilaçları kullandığınız çok önemli. Ben daha önce hiç düşük yapmama rağmen aşılamadan sonra hemen fitil kullandım düşük önleyici. doktorum ilk günden beri oldu diye bakıyordu. İlk aşılamam tuttu çok şükür. Pozitif olmak önemli
Tufu ssahin22 internette 2024 fiyati 7500-15000bin arası yaziyordu sehir sehir yada doktordan doktora değişebilir tabi
ssahin22 Liimon Bende herhangi bir sorun yok eşimde sperm sayısı cok cok az aylardır ürolojiye gidiyoruz tedavi uyguluyor doktoru 1 milyon artış gözlendi 1 ay daha ilaç kullanacak bakalım. Bende sorun görmedikleri için hsg istemediler ama ben kendim çektirmeyi düşünüyorum gidip hsg çektirmek istiyorum dersem çekerler mi ki