Kubra_24 inşallah duyarız kalp atışlarını. Ama sağlıksız bi hamilelikse ne yapsak boş. Benim bir oğlum var çok şükür. ikincisinde 6. Haftada gelişimi durmuştu önceki haftaya göre. Kürtaj oldum. Bu 3. Hamileliğim. Korkum bunda da aynı süreci yaşamak. Rabbim inşllah korkularımızı boşa çıkarır. 🙏