Arkadaşlar İstanbul Kartal’da Fatih Birol’a gidiyorum. 2 hafta önce (35.haftamda) perine masajı yapabilir miyim dediğimde yap demişti. Bugün sordum gereksiz onu yapma dedi. Ama okuduğum kitaplarda ve tanıdığım doula ve ebelerin videolarında faydalı olduğu söyleniyor. Yapıp çok faydasını gören var. Kararsız kaldım. Doktorun bu ikili söylemleri beni tereddüte düşürüyor. 37.haftada doktor değiştirmek istemiyorum.