Kızlar merhaba iki gün önce çok sık tuvalete çıktım normalde yapmadığım kadar çiş yaptım.bebegim sanki hareketleri daha belirgin ve bugün sanki karnım küçüldü eşim de öyle duruyor diyo.doktora gittim sabah doktorumun ameliyat günüymüş yarına kaldı.29 haftalığım bu arada ama normal zamanda öyle su gelmedi sadece tuvalette çok yaptım yine de olabilir mi dedim.bebeğimin hıçkırığını afedersiniz popomda hissediyorum baya aşağıda.burda kadın doğum acili de yok.acaba tecrübeli anneler cevap verirse çok mutlu olurum