Sewo neden birden fazla ayrıntılıya gireceksiniz ki? Bir araştırmaya göre İsviçre 'de sadece bir defa ultrasona giriliyor ve o zamana kadar sadece el ile karın muayenesi yapılıyor ve en az ölüm oranı orada imiş. TR' de sık oluyor ultrason önermeyen de var bu yüzden