sulee97- Hanımlar 5+3 gebeyim. Bugün kontrolde artık üstten görünüyordu fakat kesenin altında bir kese gibi birşey daha vardı doktor kanaman oldu mu kanama gibi duruyor dedi. Benimde hiç kanamam kusmam hiç olmadı. Böyle birşey yaşayan varmıdır?