Nznks çok çok geçmiş olsun Allah en kısa zamanda alıp evine getirmeyi nasip eylesin sağlıcakla, benim toplam 1 hafta sürdü süreç şu şekilde önce damardan verdiler acil olarak ancak daha bebek olduğundan ve kalsiyum da damarı yakabilecrği için göbeği düşmeden kendileri alıp kateter ile göbeğinden gönderdiler yanı sıra magnezyum ve potasyumu da düşmüştü onu da takviye ettiler. Yoğun bakım sürecimiz 4 gündü bizim sonrasında aptamilin prematüre maması var onda bu vitaminler yüksek olduğu için onu kullandık kısa bir süre üç kutu kadar,bizim ki kalsiyum eksikliğinden atak geçirdiğinden dolayı doktor ilaç başladı epiltik bir nöbet olmasın diye şimdi o ilacı kullanıyoruz. Eeg çekilecek şubat ay içerisinde o temiz çıkarsa ilacı da kademeli bırakacağız. Bizim ikinci günden sonra yükselmeye geçmişti. Ama toparlıyor sonrasında hiç üzülme sağlıkla gelirsiniz evinize inşalllah
🤲🏻