Türk kahvesinde kafeinsiz icmenizi tavsiye ederim. Mehmet efendinin var marketlerde satılıyor. Ben de cok seviyorum kahveyi fakat kafein tüketimine gercekten dikkat etmek gerekiyor cünkü bazı besinlerde bile kafein var. Kafeinin de komplikasyonları internette yazıyor ben yazıp korkutmak istemem. Eger filtre ya da baska kahve makineniz kapsül vs varsa bunların da kafeinsizleri satılıyor. Dısarda iciyorsanız da sipariş verirken kafeinsiz diye belirtebilirsiniz. Farkı yok tad olarak afiyet olsun 🌸