anonim384 merhabalar :) 16+3 haftalık hamileyim ve son 2 gündür gün içerisinde karnımda acı hissediyorum kasıklarım ya da karnım ağrımıyor sadece karnım acıyor benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba neden oluyor bu durum
User658383839 anonim384 benim de karnım acıyor çok yorulduğum, ayakta olduğum zaman karnımın sol tarafi acıyor
Fundaaaa46 anonim384 bende de olmuştu bebek döndüğü için veya büyüyor vs o yüzden oluyor sanırım doktor bana magnezyum takviye verdi danışın derim
anonim384 User658383839 sanırım bu süreçte oluyor bende ilk defa yaşıyorum kendimi zorlamadım yormadımda ayaktaykende yatarkende acıyor özellikle sırt üstü yattığımda daha çok hissediyorum
Fatmaacylnn anonim384 o haftalarda benim de acıyordu doktora sorduğum da bebek büyüdüğü için normal demişti kendinizi zorlamadıysanız sizin ki de ondandır merak etmeyin geçer yinede içiniz rahat etsin istiyorsanız doktorunuza da bi danışın 💕şuan benim zorlayınca acıyor ılık duş almak falan çok iyi geliyor bide siz deneyin isterseniz 🥰
anonim384 Fatmaacylnn tamamdır çok teşekkür ederim deneyeceğim 🥰 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 👼🏻💗