erikarpuz kızlar dün sabah 10da çatlatma iğnesi vurdum dün akşamı degerlendirdik bugün aşırı yumurtlama akıntım var normal mi ayrıca dün de ovülasyon testi yaptım pikti çatlatma iğnesinin hormonundan mı bu şekilde gösteriyor acaba
Fatma_4224 erikarpuz yumurta çatlatma iğnesinden 36 saat sonra ilişkiye gireceksiniz o vakit çatlamış oluyor yumurtanız
erikarpuz Fatma_4224 amin inşallah canım 🌸 akıntı normal mi sence ya catlamamıs olma ihtimali var mı 😢
Fatma_4224 erikarpuz dün akşam vuruldum dedin 24 saat 36 saat içerisinde çatlamış olur içini ferah tut 🌺
Fatma_4224 erikarpuz yani ben normal tedavi görürken hiç çatlatma iğnesi kullanmadım yumurta toplama dan 36 saat önce doktorum 2 çatlatma iğnesi yazdı 2 tane vuruldum
Fatma_4224 erikarpuz hayır canım ilk kez kullandım onda da yumurta toplama öncesi ilaç tedavisi görürken çatlatma iğnesi hiç kullanmadım doktorum gerek görmemişti
Fatma_4224 erikarpuz amin canım benimm rabbim isteyen herkese nasip etsin. Hiç canını sıkma değerlendirebildiğin kadar değerlendir gerisi rabbimin elinde 💖