GamzeYigit canım benim halam yapdı Doğuma giderken biraz büyük kavanoza koydu suyun içine o açıldı ama yanında hastaneye götürdü hatda içdi o bisey olmadı ve bi anda acılması oldu sonra Sudan aldı kendi kendine kapandı ve bu otu her dogumunda kullanabilirsin tek seferlik değil :)