NurZenkin Melismelo 35+5 te 2650 dedi kilosuna bu Perşembe gideceğim 36+6 oluyorum o zamana kac diyecek bakalım.
Melismelo ezgi-47 benim kızım 37+2 de 2770gramdı sanırım doktorum normal demişdi ve 39+5 de 3400kilo doğdu yani olumsuz düşünmeyin Opluk bu sefer 200-300 gram daha ileride gidiyor ve tam tersi umarım daha cok fazla almaz diyorum malum bunun bir cıkış yoluda var🤣
Zehra_gonul BEnım 36 haftalıkken kılosu 2700 kg bana az geldı bakalım 3 gun sonra kontrol var 37 haftalık olucaz kac kg olmus
Melismelo Miniklerinannesiyim tam hatırlamıyorum iki farklı dr gidiyorum 33-34 hafta arasında 2500kiloydu sanki
Umutbebegi Bizde bugün 37+0 olduk. Bugunku kontrolde 2800 dedi. Kilosuna düşük dedi doktor bide karın çevresi 2 hafta geri kalmış. 38. Haftada alalım bebeği dedi. Canım sıkıldı biraz. Normal doğumu beklesem bebek riske mi girerki
Melismelo Umutbebegi benim kızımda 2770gramdı 37+2 de doktorum normal demişdi ve 39+5 de 3400kg doğdu hicbir sorun olmadı Bu haftalarda daha hızlı kilo alıyorlar eğer gerilik devam etmezse bekleyin derim ama haftaya gittiğinizde o gerilik 3 hafta olmuşsa doktorunuza danışın derim
Ebruuuliiiiiii Kiloya cok takılmayın anneler en önemlisi saglıklı olması ben ilk oğlumu 2800 doğurdum ve 40. Haftada 1. Ay kontrolünde 5 kılo olmuştu kücük doğan bebekler daha hızlı kılo alıyorlar 🌸🤍
Miniklerinannesiyim NurZenkin banada 35+5te 2.500 dedi merak ediyordum kaç Gr alıyorlar haftada öğrenince yazarsanız sevinirim
NurZenkin Miniklerinannesiyim 250-300 gram civarı alıyorlar sanırım .Kontrolden sonra yazarım kilosunu
Umay-12345 Bizim 37+0 da 4 kilo dedi doktor ve zorunlu sezeryan olabilir dedi haftaya gel karar vericez dedi perşembe 38 oluyor inşallah normal için bekleyebiliriz yoksa gün vericek
Miniklerinannesiyim NurZenkin merhabalar gittiniz mi kontrole kaç haftalık oldunuz şuan 🥲 biz 38+2 olduk 37+4te 3000 gram geldi cok şükür 3 gun sonra dogacak 38+5te 🥲