Kuzucukno2 2 yaşına geldiğinde yine binmek isteyecek çünkü yine küçük. Çabuk yoruluyorlar yürümüyorlar o yaşta. Ben doğum yaptığımda kızım 3 yaşında olacak. Başlarda küçüğü kanguruyla taşırım diye düşünüyorum sonrasında kış geliyor zaten. kızımın haline göre bakacağım artık bebek arabası büyüğe gerekecek mi diye. Şu an 2.5 yaşında bebek arabasız çıkamıyorum. Yani 2 yaşı artık bebek arabası kullanmaz diye düşünmeyin