Handeckt Kızlar erken doğum riskim vardı 34. 35.haftalar gibi ciğer geliştirici iğneler oldum. 1hafta geriden geliyorduk zaten gelişim geriligi yüzünden ve sancılarım olup açılmam da yok doktor artık bekleminin bir anlamı yok dedi ve yarın sabah 7bucukta sezeryana alinicam çünkü normal doğum istiyordum hiç açılma yok maalesef bu sancılara rağmen 38.hafta olucak zaten tek korkum inşallah sağlık sıkıntısı çıkmaz ve kuveze girmez doktor 2600'ü bulur kilosu doğuma kadar tahmini dedi.Valla sabahı sabah edicem korku sardı çok stresliyim