EsoMom_ ben carsba günü 27 Kasım vurdum gece 12 de bende baya karın ağrısı oldu halada ağrıyor göğsümde sızı var böyle adet tarihim 18 Kasım canm beşinci günü ldtu içmeye başladım komtorle çağırdı doktorum 20 mm büyümüştü ilk kizimda letu ile hamile kalmıştim çatlatma iğnesi hiç vurulmadan inşallah buda tutar yaaa bu arada ben iğneyi vurulduğum günden itibaren bol bol havuç suyu içtim 😀kendimi sıcak tutmaya çalışıyorum patik kalın hırka giyinmeye çalışıyorum besin değeri kaliteli şeyler falan yiyorum inşallah içimde vir Umut var rabbim helimize nasip etsin 🥹