Kizlar bende 9+6 dayım ve kasiklarimda top gibi bisey hissediyorum hafif kaşık agrisi gibi öksürdükçe ağrıyor korkuyorum bende doktora 7.haftada gittim cinsiyet tahminine kadar gelme dedi benim bu kasigimdaki sey normal mi sizlerde de var mı aynı sey